Followers

Saturday 19 May 2012

Selamat Hari Ibu 13 Mei 2012

Selamat Hari Ibu buat semua ibu2 diseluruh dunia. Buat mama rasanya belum terlambat nak diucapkan. Terima kasih kerana menjaga kami dari kecil sampailah sekarang. Nasihat mama tak putus2 pada kami. Selalu menegur kami atas apa jua yang kami lakukan. Terima kasih... Semoga Allah merahmati hidup mama selamanya..amin.
Tahun ni tak dapat balik sambut hari ibu dengan mama. Saya cuma sempat buat penghantaran kek yang diorder melalui http://www.leenacake.blogspot.com/ . Ini first time saya order dari Lina ni. Buat suprised kat mama lah kononnya. Bagus juga ada servis macam ni. Jumaat call, sabtu bank in duit dan ahad sampai. Mama agak terkejut kata adik sebab yang tahu hal ni cuma saya dan adik je. Alhamdulillah mama suka sebab mam tak suka kek yang ada icing (saya pun). So saya order kek Lemon Yogurt Cake with buah2an. So inilah hasilnya tapi gambar ni adik ambil selepas kek ni diaorang dah potong sikit. Tak sabar katanya..
Bila mama kata sedap insayaallah lainkali bolehlah order lagi.... :)

No comments:

Post a Comment