Followers

Wednesday 26 February 2014

TEMPAHAN SEPANJANG MINGGU 15-20HB FEB 2014

Sepanjang minggu lepas akak dan abang busy sangat...bukan banyak sangat ordernya tapi sebab order yang masuk bertindih dan berlainan tempat..tu yang penat sikit mengejar masa..

Alhamdulillah 16hb Feb lepas ada sebuah company yang nak buat donation untuk anak anak Un (United Nation) minta kami menyediakan Bihun Goreng Chinese Style..lepas discussion kami bersetuju untuk memberi harga yang istimewa sebagai salah satu cara untuk kami menderma juga..

 
 


 

 


Dan untuk seminggu lepas juga dari 17hb - 20hb Feb 2014  Crown Regency buat tempahan direct untuk makan tengahari. Dalam kekalutan tu akak cuma boleh share apa yang sempat akak snap..Akak compile kan menu untuk seminggu  tu ye..

Menu:
Pengat Pisang
Nasi Minyak
Ayam Rendang
Ayama Masak Merah
Beef Rendang
Bubur Kacang Merah
Nasi Tomato
Ayam Masak Kicap







19hb Feb 2014 Toyo Engineering dari 2 department yang berbeza, Suhaila & Farizan order untuk breakfast, lunch & tea time...
Menu:
Popiah Goreng
Kuih Gulung
Bihun Goreng
Roasted Chicken
Roti Jala 
Kari Ayam

* Sorry sangat2 sebab akak memang kalau hari tu..mana yang nak kejar order Crown Regency lagi...Toyo pun kena jaga sebab regular customer...tak sempat nak snap photo..


20hb Feb 2014, Adibah & rakan2 dari Bank Negara (recommended by Mahathir - regular customer akak)...Alhamdulillah thanks u alls...memang happening..

Menu:
Bihun Goreng Malay Style
Macoroni Goreng 
Roti Jala 
Serawa Durian 
Rendang Ayam
Chicken Meat Ball in Brown Sauce with Mashed Potato & Salad
Bread Butter Pudding with Custard Sauce
Kuih Karipap Sardin & Kuih Keria
Air Sunquick
Teh Tarik















 Berminat???? Hubungi akak, Hasnie ditalian 017-3287554 (wassap/viber/sms/call)

No comments:

Post a Comment