Followers

Saturday 14 September 2013

KERENAH MANUSIA, REPEAT ORDER & DINNER

Hmmm panjang pulak kan tajuknya..takde apalah yang serius. Saja lah..bukan apa kdg2 lemas dengan bahasa yang di gunakan dalam facebook, instagram dan sebagainya.
Dengan alasan "menegur kerana Allah/Islam" segala perkataan "bodoh" "bangang" bagai keluar..siap sumpah menyumpah lagi..maaflah nak bertanya, tak malu ke, sebaik je habis solat subuh ON fb semua semata2 mencari kesilapan orang dan memaki hamun dengan bahasa yang kesat (dgn tujuan menyedarkan kononnya)...dengan dalil segala bagai..jgn ada yg menegur balik minta sopan kan sikit bahasa, mesti di ajak berdebat..hmmm dunia2..

Cukuplah kot membebel pasal ni kann..semoga orang2 macam ni diberi hidayah oleh Allah untuk menegur/mengajar dengan lebih baik..

Oo ya..semalam ada repeat order by Mahathir di menara MPL..kalau dulu without kari ayam, this time dengan kari ayam. Adik ni nampaknya memang suka sangat roti jala akak ni. Alhamdulillah..suka sangat dia..thanks dik. Maaflah sebab akak tak snap gambar..penatlah asyik2 gambar sama kann.. tapi akak tak lupa masukkan komen adik k...

Ni akak nak share juga dinner yang disediakan oleh en hubby...hmmm sedap..jom layan gambar k.. thanks dear

1 comment:

  1. Wahh
    My testimonials..
    The best roti jala ever lahhh!!

    ReplyDelete